Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(49526)
Proza
(30512)
E-booki
(6950)
Poezja
(6381)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1421)
Gry i zabawki
(19)
Audiobooki
(1380)
Publikacje popularnonaukowe
(851)
Publikacje dydaktyczne
(557)
Komiksy i książki obrazkowe
(483)
Poradniki i przewodniki
(361)
Dramat (rodzaj)
(289)
Publikacje naukowe
(138)
Publikacje informacyjne
(113)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje religijne
(31)
Albumy i książki artystyczne
(21)
Nuty
(4)
Mapy
(3)
Druki ulotne
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(12)
dostępne
(7)
Placówka
Czytelnia Multimedialna
(19)
Autor
Andreani Jean-Francois
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvátil Vlaada
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gille-Naves Guilaume
(1)
Głowińska Anita
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Lalet Michel
(1)
Lévi Laurent
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Polouchine Igor
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sabine Kondirolli
(1)
Skowron Martyna
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Timo Jokitalo
(1)
Timonen Vesa
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Zeidan Maia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Młodzież
(17)
Dzieci
(15)
Dorośli
(13)
9-13 lat
(6)
6-8 lat
(5)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Budownictwo
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Handel
(1)
Jeziora
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Miasta
(1)
Mitologia grecka
(1)
Przyroda
(1)
Rzeki
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Starożytność
(1)
Twierdze i fortyfikacje
(1)
Zwierzęta
(1)
Żółwie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(18)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(17)
19 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustracje: Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 plastikowych twierdz) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 7x22x28 cm.
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 2-4, kategoria wiekowa: 10+.
Przed wami cztery rozszerzenia do podstawowej edycji „Splendoru”. Każde z nich jest niezależnym dodatkiem, które wprowadzają całą gamę modyfikacji! Przekonaj się na własnej skórze, który wariant okaże się być Twoim ulubionym! Pierwsze rozszerzenie „Miasta” wprowadza płytki miast na miejsce płytek arystokratów, a także zwiększa stopień rywalizacji między graczami. Drugie rozszerzenie „Placówki Handlowe” to plansza gracza, na której odblokowujemy specjalne moce wraz z rozwojem naszych włości. Trzeci dodatek „Orient” to całkowicie nowy zestaw kart rozwoju, które wprowadzają do gry zupełnie nowe strategie. Czwarte rozszerzenie „Twierdze” wprowadza do gry znaczniki, które służą zarówno do spowalniania działań przeciwników, jak i przyspieszania własnych poczynań. „Splendor. Miasta” to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry „Splendor" źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Belgia : Repos Production ; 2010. - 1 gra (7 plansz cudów, 148 kart (I-49, II-49, III-50), 78 monet (1-54, 3-24), 48 żetonów (-1-24, 24 żetony zwycięstwa) 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart, instrukcja) ; 29x29x8 cm
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 3-7, kategoria wiekowa: 10+.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. [aleplanszowki.pl].
Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa. Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna. Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut. Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa. System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-8, kategoria wiekowa: 6+.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (17 kart agentów (8 czerwonych + 8 niebieskich + 1 podwójnego agenta), 8 kart (7 kart niewinnych obserwatorów + 1 karta zabójcy), 40 kart kluczy, 200 kart kryptonimami, klepsydra, podstawka, instrukcja ) ; 16x23x6 cm.
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-8, wiek graczy: 10+.
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami swojej organizacji! Dwóch szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maia Zeidan. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami, instrukcja) : 27x27x6 cm.
Czas gry: 15 min., Liczba graczy: 2-4, kategoria wiekowa: 5-9 lat
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki / autorzy: Marie Fort, Wilfried Fort ; ilustracje: Jewgienija Smolencewa, Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (instrukcja, książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów (3 elementy), 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy) ; 24x24x6 cm.
Czas gry: 20 minut, liczba graczy: 2-6, kategoria wiekowa: 5+.
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-5, kategoria wiekowa 4+.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki, Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk, 4 składane podajniki, żetony -11 podstawowych, 1 celu, 12 premii, 2 zaślepki, znacznik rundy, Tryb jednoosobowy (4 znaczniki kolorów, żeton wariantu jednoosobowego), 28 żetonów dróg i żeton pierwszego gracza, 20 żetonów szlaków, 5 kopert, 184 karty (4 początkowe, 45-N, 45-S, 45-W, 45-E), Indeks kart, Instrukcja.
czas gry: 60-90 min., liczba graczy: 1-4, kategoria wiekowa: 10+.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet i Laurent Lévi. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (instrukcja, 1 plansza, 14 białych kul, 14 czarnych kul) ; 30x35x6 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 20 minut, liczba graczy: 2, kategoria wiekowa: 7+.
GRA PLANSZOWA. Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (1 plansza, 240 kolorowych wagoników, 15 dworców, 110 kart (96 kart wagonów w 8 kolorach + 14 kart lokomotyw), 48 kart (40 kart biletów typowych + 6 kart biletów na długie trasy + 1 karta podsumowania + 1 karta Europejski Express premia), 5 znaczników punktacji, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Czas gry: 30-60 minut, liczba graczy: 2-5, kategoria wiekowa: 8+.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / autor Jean-Louis Roubira; ilustracje Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (instrukcja, plansza, 8 drewnianych króliczków, 8 tarcz do głosowania, 84 karty) ; 28x28x6 cm.
Czas gry: 30 minut, liczba graczy: 3-8, kategoria wiekowa: 8+.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka /autorzy: Timo Jokitalo ; Vesa Timonen; projekt: Sabine Kondirolli, HUCH. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (1 plansza, 16 jajek w 4 kolorach, 20 dwustronnych kart zadań, instrukcja) ; 25 x 13 cm.
Liczba graczy: 1, kategoria wiekowa: 6+
Jeśli lubicie ciekawe i ładnie wyglądające łamigłówki, koniecznie sprawdźcie Jajko Kolumba! Ta świetnie prezentująca się i niewielka gra logiczna z pewnością spodoba się dzieciakom (i dorosłym również!) lubiącym umysłowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punto : Po kropkach do zwycięstwa! [gra planszowa] / Bernhard Weber. - Dietzenbach : Game Factory, [2020?]. - 1 gra (instrukcja, 9 kostek) ; 6x3x5,5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 20 minut+, liczba graczy: 2-4, Kategoria wiekowa: 7+.
Gra. "Punto to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz. Spryt i szczęście prowadzą do wygranej."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (15 kafli planszy, 1 żeton astrolabium, 1 żeton herbu Avelu, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 1 figurka monstrum, 3 znaczniki murów, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 3 żetony kraterów, 4 planszetki bohaterów (po 2 el.), 13 kości, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów (24 małe, 6 dużych), 2 bloczki z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 26 żetonów (10 żetonów obrażeń, 12 żetonów wykorzystania ekwipunku, 4 żetony akcji), 20 znaczników wytrzymałości, dwustronna mapa gwiazd, tor księżyca, instrukcja, almanach, pomoc gracza, worek na ekwipunek) ; 28x28x8 cm
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 60-90 minut, liczba graczy: 1-4, kategoria wiekowa: 8+.
GRA PLANSZOWA. oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania. - Guyancourt : Asmodee Group, 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja) ; 14x4,5x14 cm .
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 15 minut, liczba graczy:2-6, kategoria wiekowa: 7+.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! Będziecie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymajacie części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą. źródło opisu: https://3xk.pl/product-pol-10091-Gra-Cortex-Rebel.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex 2 : wyzwania: Dzieci! - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (90 kart, 6 układanek mózgów, instrukcja) ; 14x14x5 cm.
Czas gry: 15 minut, liczba graczy: 2-6, kategoria wiekowa: 7+.
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! W Cortex dla Dzieci 2 od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Nie czekaj! Zbierz przyjaciół i wyzwij ich na pojedynek, w którym zetrą się Wasze umysły! Cortex dla Dzieci 2 posiada zasady i karty zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych graczach, pozostając atrakcyjnym wyzwaniem także dla tych starszych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : fantasia. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (9 kości) ; w pudełku 9x9x3 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Czas gry: 10 minut, liczba graczy 1-24, kategoria wiekowa: 6+.
GRA PLANSZOWA. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : classic. - Gdańsk : Rebel, cop. 2019. - 1 gra (instrukcja, 9 kostek) ; w pudełku 8 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 10 minut, liczba graczy 1-24, kategoria wiekowa: 6+.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : mystery : sekrety. - Gdańsk : Rebel, 2020. - 1 gra (9 kości) 9x9x3 cm.
Czas gry: 10 minut, liczba graczy: 1-24, kategoria wiekowa: 6+.
GRA PLANSZOWA. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Multimedialna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ZS-G (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej